Blog has moved, searching new blog...

expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Saturday 14 December 2013

Božićno darivanje- update: završeno!

Pravila:


1. Lajkati stranicu ovog bloga na Facebooku (Like)
2. Podijeliti na Facebooku objavu o darivanju (Share)
3. Ispod moje objave o darivanju na Facebooku, ostaviti komentar s imenom i prezimenom.
4. Za one koji nemaju Facebook, samo ovdje na blogu ostavite komentar s imenom i prezimenom te e-mail adresom.
5. Darivanje se odnosi samo na Hrvatsku (nažalost, no potrudit ću se da iduće darivanje bude otvoreno za sve)
6. Dobitnika će odabrati random.org
7. Darivanje traje od subote 14.12. do srijede 18.12. i završava u srijedu u podne, 12:00 sati. 

Dobitnika darivanja objavit ću čim stignem, nakon završetka prijava. Ovo darivanje je rezultat moje dobre volje i zato ću ODMAH DISKVALIFICIRATI svakoga kome Facebook profil služi samo za igranje nagradnih igara. Isto tako ne uvažavam naknadne reklamacije.

***

Sad kad sam vas napala pravilima bez ikakvog uvoda, možemo laganije krenuti dalje. :)
Skoro su dvije godine prošle, dvije godine objavljujem, pišem, kuham, fotkam... Velik se dio tog mog truda i isplatio, doživjela sam raznorazna čudna pitanja, čudne poglede ali, najviše od svega, doživjela sam puno potpore i upoznala jako drage ljude.
Prikupila sam i dosta čitatelja, zato vam na ovaj način želim i izraziti zahvalnost.



Darujem jedan kalup za kuglof, nov i nekorišten (naravno), promjera 24 cm i dubine 10 cm. Nabavila sam jedan za sebe, a i jedan za vas, a mislim da će vam idealno doći kao pomoć pri pripremi blagdanskih kolača. 

Zato, igrajte se, uživajte, pecite i budite sretni. Ipak dolazi Božić :)

______

Update:
Darivanje je završeno. Čestitke pobjednici: Marija Mrnjavčić! :)

No comments:

Post a Comment